Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?
Naša korisnička podrška funkcioniše putem dva kanala. Jedan je Ticketing sistem dok je drugi konverzacija putem Live Chat-a .
Ukoliko imate problem korisničku podršku možete kontaktirati na sledeće načine:
Ticketing sistem:
- Slanjem poruke na email [email protected]
- Kreiranjem tiketa putem korisničkog servisa Moj Mint. Tiket možete kreirati na sledeći način:
- Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint
- Na početnoj strani kliknite na “Otvori tiket”
- Odaberite pripadajuće odeljenje
- U formi koju ste dobili neophodno je da upišete predmet i opis vašeg problema
Nakon slanja tiketa, vaš zahtev će biti zaveden pod zasebnim identifikacionim brojem, poznatijim kao tiket ID, koji služi za kasniju identifikaciju u našem procesu. Pored toga, na vašu e-mail adresu će stići notifikacija o tome da je vaš zahtev uredno prihvaćen i da ćete biti kontaktirani od strane naše podrške u najkraćem mogućem roku.
U slučaju da kada odgovor stigne niste u mogućnosti da se ulogujete u korisnički servis, nemojte se brinuti – dalju konverzaiju za Mint Hosting korisničkom podrškom možete nastaviti putem emaila jednostavnim slanjem odgovora na poruku koju ste dobili.
Live Chat:
Na našoj stranici postoji opcija putem koje možete započeti live chat konverzaciju. Ukoliko to činite prvi put pored opisa samog problema biće potrebno da:
- Unesete vaše ime
- Unesete validnu e-mail adresu
- Klikom na Započni razgovor započinjete konverzaciju i prosleđujete uneti opis problema
U periodima van radnog vremena, biće naznačeno da trenutno nema dostupnih agenata ali to Vas neće sprečiti da pošaljete vaše pitanje koje će biti ahrivirano i pretvoreno u Ticket na koji će Vam naša podrška pružiti odgovor koji će biti prosleđen na e-mail adresu koju ste uneli.
Više o pružanju podrške putem Live Chat kanala možete saznati ovde.