Baza znanja > Prodaja i naplata > Osnovna pitanja obnovi > Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Obaveštenja o neizmirenom dugovanju po predračunu šalju se nedelju dana (7 dana) pre isteka zakupljene usluge. 

Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu biti sledeći: transakcija od strane banke nije uspela ili ista još uvek nije evidentirana.

U slučaju da potvrda o izmirenom predračunu ne stigne na vašu e-mail adresu u periodu od 24 časa, zamolili bismo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint.

 

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji