Biznis


Od biznis ideje do prvog problema

Veliki broj ljudi je u određenom trenutku svog života izgovorio jednu od ove dve rečenice. Međutim, najvažniji aspekt koji određuje uspešnost ideje ili projekta nije ni tehničko preimućstvo, ni savršenost nekog rešenja, već u najvećem broju slučajeva izvedba.

Kako će GDPR uticati na WordPress sajtove?

Ukoliko u proteklom periodu niste živeli ispod kamena, sasvim je sigurno da ste u nekom obliku čuli za Opštu uredbu o zaštiti podataka o ličnosti (General Data Protection Regulation – GDPR) čiji se početak primene očekuje 25. maja 2018. godine. Takođe, pretpostavljamo da je ovih dana i vaše prijemno sanduče bilo preplavljeno porukama koje se tiču izmena

Nastavak

Kako pametno odabrati email rešenje za svoj biznis?

Websajt ili profil na društvenim mrežama jesu prva stvar koju potencijalni kupci ili posetioci vide kada se upoznaju sa biznisom, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama? Da li ste razmišljali u kojoj meri način na koji komunicirate utiče na sliku koju krajnji korisnik stiče o vama? Saznajte zašto je

Nastavak

3 stvari koje verovatno niste znali o poslovnoj email komunikaciji

Poznato je da dobar izbor naziva domena i hostinga može značajno pomoći u predstavljanju poslovanja na internetu. Međutim, postavlja se pitanje da li su dobar domen i hosting dovoljni za adekvatno pozicioniranje u poslovnom svetu? Naravno, websajt je prva stvar na koju posetioci naiđu kada žele da saznaju više o vašem poslovanju, ali šta se

Nastavak

Ključni faktor koji razlikuje uspešan startap od neuspešnog

Šta određuje uspeh jednog startapa? Koji faktori najviše utiču na to da li će startap uspeti ili jednostavno nestati sa tržišta? Zbog čega i pored sjajne ideje, organizovanog tima, stabilnih izvora finansiranja i dobrog poslovnog plana startapi propadaju? Na ova pitanja pokušao je da odgovori Bil Gros, osnivač poslovnog inkubatora Idealab u svom govoru na

Nastavak

Problem motivacije – oštar štap i slatka šargarepa

“Ako želite da ljudi rade bolje – nagradite ih.” “Bonusi, provizije, procenti, slobodni dani – motivišite ih.” Tako posao funkcioniše, ali ne u svim slučajevima. Ponekad klasični principi motivacije umeju i da odmognu, otupljujući kreativnost i razmišljanje. U vremenu kada se sve meri učinkom kroz vreme zarad ostvarivanja što boljih rezultata postavlja se jednostavno pitanje

Nastavak