Biznis


Kako pametno odabrati email rešenje za svoj biznis?

Websajt ili profil na društvenim mrežama jesu prva stvar koju potencijalni kupci ili posetioci vide kada se upoznaju sa biznisom, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama? Da li ste razmišljali u kojoj meri način na koji komunicirate utiče na sliku koju krajnji korisnik stiče o vama? Saznajte zašto je

Nastavak

Kako firme prikupljaju podatke – First, second i third party podaci

Podaci su danas nova valuta koja pokreće svet. Svaki naš klik, interakcija na internetu, transakcija koju obavimo i digitalni trag koji ostavimo, pretvara se u podatak koji ima ogromnu vrednost. Ovi podaci su ključni za razumevanje ponašanja, preferencija i potreba korisnika, što omogućava kompanijama da kreiraju personalizovana iskustva, poboljšaju svoje proizvode i donose informisane odluke.

Nastavak

Šta je Churn rate i zašto je važan za vaše poslovanje

U surovom svetu modernog biznisa, sa konkurencijom koja se pojavljuje sa svih strana, teško je očekivati da će korisnici ostati večno verni samo vašem proizvodu ili usluzi. Churn rate je metrika koja upravo pokazuje koliko kupaca napušta vaše poslovanje tokom određenog vremenskog perioda. U ovom člnaku, biće reči o tome šta je churn rate, kako se

Nastavak

Psihologija u e-trgovini – Koji se psihološki trikovi kriju u vašoj korpi?

Kupovina putem interneta je unela revoluciju u način na koji ljudi kupuju. Zahvaljujući internetu i digitalnim uređajima, sada možemo kupovati bilo kada i iz udobnosti svoje fotelje bez potrebe za odlaskom u fizičku prodavnicu. Elektronska trgovina u Srbiji je takođe u fazi rasta i razvoja. Potrošači imaju sve više mogućnosti za online kupovinu, dok prodavci,

Nastavak

Elektronska registracija preduzetnika u APR-u

Od 1. januara 2018. godine u Agenciji za privredne registre omogućena je elektronska registracija preduzetnika. Pre tog datuma, svi koji su hteli da otvore preduzetničku radnju to su mogli da urade preko jednošalterskog sistema registracije koji je omogućavao da zajedno sa registracijom osnivanja lica koja se registruju dobiju istovremeno i matični broj, PIB, potvrdu o

Nastavak

Istraživanje RNIDS-a: Internet domeni u privredi Srbije 2019.

Krajem prošle godine, Registar nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS) sproveo je istraživanje tržišta o načinu na koji privreda, odnosno, privredni subjekti koriste internet domene u svom poslovanju. Istraživanje je uključilo 382 predstavnika preduzeća sa teritorije cele Srbije, koji su anketirani CAWI metodom (Computer-assisted web interviewing). Najveći procenat ispitanika predstavlja grupu preduzeća koji imaju do 50

Nastavak

Registracija email adrese u APR-u – UPUTSTVO korak po korak

Tekst ažuriran – mart 2024. Izmene i dopune Zakona o privrednim društvima koje su usvojene 08. juna prošle godine, pored brojnih novina, kao što je ukidanje obavezne primene pečata u poslovanju, donele su i obavezu privrednim društvima da registruju adresu za prijem elektronske pošte u APR-u. Član 21. Društvo je dužno da ima adresu za

Nastavak

Zašto je dobro rezervisati poslovno ime u Agenciji za privredne registre

Pravila koja postoje kada je u pitanju izbor poslovnog imena privrednog društva ili preduzetničke radnje su jako važna, i to ne samo iz marketinških, već iz razloga što poslovno ime koje ne ispunjava propisane uslove, konkretno, uslove propisane u skladu sa Zakonom o privrednim društvima, ne može biti registrovano.