Biznis


Registracija email adrese u APR-u – UPUTSTVO korak po korak

Izmene i dopune Zakona o privrednim društvima koje su usvojene 08. juna prošle godine, pored brojnih novina, kao što je ukidanje obavezne primene pečata u poslovanju, donele su i obavezu privrednim društvima da registruju adresu za prijem elektronske pošte. Član 21. Društvo je dužno da ima adresu za prijem elektronske pošte, koja se registruje u

Nastavak

Elektronska registracija preduzetnika u APR-u

Od 1. januara 2018. godine u Agenciji za privredne registre omogućena je elektronska registracija preduzetnika. Pre tog datuma, svi koji su hteli da otvore preduzetničku radnju to su mogli da urade preko jednošalterskog sistema registracije koji je omogućavao da zajedno sa registracijom osnivanja lica koja se registruju dobiju istovremeno i matični broj, PIB, potvrdu o

Nastavak

Zašto je dobro rezervisati poslovno ime u Agenciji za privredne registre

Pravila koja postoje kada je u pitanju izbor poslovnog imena privrednog društva ili preduzetničke radnje su jako važna, i to ne samo iz marketinških, već iz razloga što poslovno ime koje ne ispunjava propisane uslove, konkretno, uslove propisane u skladu sa Zakonom o privrednim društvima, ne može biti registrovano.

Od biznis ideje do prvog problema

Veliki broj ljudi je u određenom trenutku svog života izgovorio jednu od ove dve rečenice. Međutim, najvažniji aspekt koji određuje uspešnost ideje ili projekta nije ni tehničko preimućstvo, ni savršenost nekog rešenja, već u najvećem broju slučajeva izvedba.

Kako će GDPR uticati na WordPress sajtove?

Ukoliko u proteklom periodu niste živeli ispod kamena, sasvim je sigurno da ste u nekom obliku čuli za Opštu uredbu o zaštiti podataka o ličnosti (General Data Protection Regulation – GDPR) čiji se početak primene očekuje 25. maja 2018. godine. Takođe, pretpostavljamo da je ovih dana i vaše prijemno sanduče bilo preplavljeno porukama koje se tiču izmena

Nastavak

Kako pametno odabrati email rešenje za svoj biznis?

Websajt ili profil na društvenim mrežama jesu prva stvar koju potencijalni kupci ili posetioci vide kada se upoznaju sa biznisom, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama? Da li ste razmišljali u kojoj meri način na koji komunicirate utiče na sliku koju krajnji korisnik stiče o vama? Saznajte zašto je

Nastavak