Email


Kako pametno odabrati email rešenje za svoj biznis?

Websajt ili profil na društvenim mrežama jesu prva stvar koju potencijalni kupci ili posetioci vide kada se upoznaju sa biznisom, ali šta se događa kada odluče da stupe u kontakt sa vama? Da li ste razmišljali u kojoj meri način na koji komunicirate utiče na sliku koju krajnji korisnik stiče o vama? Saznajte zašto je

Nastavak

4 alata za email marketing koji možete da koristite u 2024. godini

Prema podacima globalno priznate platforme za tržišne i potrošačke podatke Statista, u 2024. godini predviđa se da će broj email poruka koji se šalju na dnevnoj bazi preći brojku od 360 milijardi, što email čini jednim od najrasprostranjenijih sredstava komunikacije u današnjem poslovnom svetu. U kontekstu same komunikacije, izazov za kompanije nije samo puko slanje

Nastavak

Održavanje sigurnosti emaila na poslu: Kako se zaštititi od malvera i krađe podataka?

U današnjem digitalnom dobu, email je postao neizostavan alat u poslovnoj komunikaciji. Međutim, uz sve prednosti koje pruža, email donosi i određene rizike i sigurnosne izazove. Bezbednost ovog načina komunikacije postaje ključna u zaštiti poslovnih informacija i očuvanju reputacije preduzeća. Statistički podaci jasno pokazuju razmere sigurnosnih pretnji u vezi sa emailom. Prema izveštaju kompanije Verizon,

Nastavak

Kako koristiti email za promociju proizvoda ili usluge

Email marketing je veoma popularan način promovisanja proizvoda i usluga koji se koristi u različitim industrijama. Iako su društvene mreže i dalje dominantan kanal za promociju, email marketing ima mnogo prednosti koje ga čine vrednim alatom u marketinškim kampanjama. U ovom članku ćemo detaljnije istražiti načine na koje se email može koristiti u marketingu i

Nastavak

Šta je reputacija domena i kako utiče na slanje email poruka?

Naziv domena je današnjem online svetu značajniji nego ikada. Pored toga što predstavlja adresu web sajta i sastavni je deo naziva elektronske pošte, reputacija domena može uticati na to da li će email poruke završiti u prijemnom sandučetu primaoca, otići u SPAM ili u najgorem slučaju, biti odbijene. U ovom članku ćemo govoriti više o

Nastavak

Registracija email adrese u APR-u – UPUTSTVO korak po korak

Tekst ažuriran – mart 2024. Izmene i dopune Zakona o privrednim društvima koje su usvojene 08. juna prošle godine, pored brojnih novina, kao što je ukidanje obavezne primene pečata u poslovanju, donele su i obavezu privrednim društvima da registruju adresu za prijem elektronske pošte u APR-u. Član 21. Društvo je dužno da ima adresu za

Nastavak

4 saveta za kreiranje kvalitetne email liste

Tokom godina često se mogla čuti fraza da je email marketing mrtav. U početku je to bilo zbog velike količine SPAM poruka, potom je usledila rastuća popularnost društvenih mreža koja je komunikaciju sa emaila prebacila na druga online mesta, da bi se prošle godine ova rečenica ponovo mogla čuti zbog stupanja na snagu Uredbe o

Nastavak

Kako je nastao email? Kratka istorija elektronske pošte

Sa preko 3,7 milijardi aktivnih korisnika, 4,6 milijardi email adresa i gotovo 269 milijardi poslatih i primljenih poruka u toku jednog dana (Statista, 2018.) elektronska pošta predstavlja najbitniji i najrasprostranjeniji vid komunikacije na internetu. Email je postao neophodan komunikacioni alat važnih poslovnih aktivnosti i skoro svih aspekata trgovine, a veliki deo popularnosti duguje pre svega

Nastavak