Marketing


Kako koristiti email za promociju proizvoda ili usluge

Email marketing je veoma popularan način promovisanja proizvoda i usluga koji se koristi u različitim industrijama. Iako su društvene mreže i dalje dominantan kanal za promociju, email marketing ima mnogo prednosti koje ga čine vrednim alatom u marketinškim kampanjama. U ovom članku ćemo detaljnije istražiti načine na koje se email može koristiti u marketingu i

Nastavak

Šta su UTM tagovi i zašto je važno da ih koristite?

Širom internet neba brojne studije i analize ukazuju na razliku između tradicionalnog i digitalnog marketinga. Jedna od stavki koja se uglavnom nametala kao bitna razlika jeste bolja mogućnost merenja i efikasnije praćenje korisničkog puta od prve interakcije do krajnje konverzije. Zahvaljujući digitalnom maretingu i brojnim alatima, a pre svega tu govorimo o Google analitici (Google

Nastavak

4 saveta za kreiranje kvalitetne email liste

Tokom godina često se mogla čuti fraza da je email marketing mrtav. U početku je to bilo zbog velike količine SPAM poruka, potom je usledila rastuća popularnost društvenih mreža koja je komunikaciju sa emaila prebacila na druga online mesta, da bi se prošle godine ova rečenica ponovo mogla čuti zbog stupanja na snagu Uredbe o

Nastavak

Kako je nastao email? Kratka istorija elektronske pošte

Sa preko 3,7 milijardi aktivnih korisnika, 4,6 milijardi email adresa i gotovo 269 milijardi poslatih i primljenih poruka u toku jednog dana (Statista, 2018.) elektronska pošta predstavlja najbitniji i najrasprostranjeniji vid komunikacije na internetu. Email je postao neophodan komunikacioni alat važnih poslovnih aktivnosti i skoro svih aspekata trgovine, a veliki deo popularnosti duguje pre svega

Nastavak

Zašto ne treba kupovati e-mail liste

Kupovina e-mail liste je možda jeftina i laka varijanta da na brz način dođete do potencijalno veće grupe ljudi, ali kada se posmatra šira slika, ovakva praksa ipak nije najidealnija solucija kada je u pitanju promocija usluga ili poslovanja. Kupovina ovakvih lista može negativno uticati na online reputaciju i ostaviti neželjene posledice na napore koje planirate

Nastavak

Google ukida goo.gl servis

Ukoliko ste ovih dana koristili goo.gl servis za skraćivanje linkova sigurno vas je dočekalo obaveštenje da se od 30. marta 2018. godine polako ukida ovaj servis. Zvanični Google-ov servis za skraćivanje linkova svoju premijeru imao je u decembru 2009. godine sa ciljem da ponudi stabilniju, bržu i sigurniju alternativu tadašnjim servisima za skraćivanje URL-ova. Pored automatskog

Nastavak

Google+ predstavio novi dizajn

Iako je 2011. godine najavljivan kao “ubica Facebook-a” Google+ se tokom svog postojanja suočio sa brojnim problemima, poput pada popularnosti i nemogućnosti privlačenja novih, ali i zadržavanja postojećih korisnika. U julu 2015. godine kompanija je, svesna situacije, najavila promene sa ciljem unapređenja postojećeg korisničkog iskustva, ali i privlačenja novih korisnika. U avgustu ove godine, Google+ mreža imala

Nastavak

[INFOGRAFIK] 9 globalnih digitalnih statistika – AVGUST 2015

2014. je bila godina izuzetnog rasta u svim sferama digitalne komunikacije. Od 2015. godine se očekivalo mnogo, a izveštaj „Global digital Statshot – August 2015“, objavljen prošle nedelje, doneo je poslednje informacije o generalnom korišćenju Interneta, društvenih mreža i mobilnih kanala komunikacije. Internet Osnovni je zaključak da Internet, društvene mreže i mobilni korisnici i dalje

Nastavak

Vodič za kreiranje online uspeha

Ništa tako lako kao uspeh ne privlači pažnju, potrošače i govori o vašem brendu. U današnjem online svetu, sa kvalitetnim brendom i dobrom pričom svaki biznis može ostvariti uspeh jer, ne zaboravite – Vaš biznis ima moć da privuče hiljade i hiljade ljudi. U vodiču pred vama predstavljene su strategije putem kojih možete postići uspeh u

Nastavak