Marketing


Zašto ne treba kupovati e-mail liste

Kupovina e-mail liste je možda jeftina i laka varijanta da na brz način dođete do potencijalno veće grupe ljudi, ali kada se posmatra šira slika, ovakva praksa ipak nije najidealnija solucija kada je u pitanju promocija usluga ili poslovanja. Kupovina ovakvih lista može negativno uticati na online reputaciju i ostaviti neželjene posledice na napore koje planirate

Nastavak

Google ukida goo.gl servis

Ukoliko ste ovih dana koristili goo.gl servis za skraćivanje linkova sigurno vas je dočekalo obaveštenje da se od 30. marta 2018. godine polako ukida ovaj servis. Zvanični Google-ov servis za skraćivanje linkova svoju premijeru imao je u decembru 2009. godine sa ciljem da ponudi stabilniju, bržu i sigurniju alternativu tadašnjim servisima za skraćivanje URL-ova. Pored automatskog

Nastavak

Google+ predstavio novi dizajn

Iako je 2011. godine najavljivan kao “ubica Facebook-a” Google+ se tokom svog postojanja suočio sa brojnim problemima, poput pada popularnosti i nemogućnosti privlačenja novih, ali i zadržavanja postojećih korisnika. U julu 2015. godine kompanija je, svesna situacije, najavila promene sa ciljem unapređenja postojećeg korisničkog iskustva, ali i privlačenja novih korisnika. U avgustu ove godine, Google+ mreža imala

Nastavak

[INFOGRAFIK] 9 globalnih digitalnih statistika – AVGUST 2015

2014. je bila godina izuzetnog rasta u svim sferama digitalne komunikacije. Od 2015. godine se očekivalo mnogo, a izveštaj „Global digital Statshot – August 2015“, objavljen prošle nedelje, doneo je poslednje informacije o generalnom korišćenju Interneta, društvenih mreža i mobilnih kanala komunikacije. Internet Osnovni je zaključak da Internet, društvene mreže i mobilni korisnici i dalje

Nastavak

Vodič za kreiranje online uspeha

Ništa tako lako kao uspeh ne privlači pažnju, potrošače i govori o vašem brendu. U današnjem online svetu, sa kvalitetnim brendom i dobrom pričom svaki biznis može ostvariti uspeh jer, ne zaboravite – Vaš biznis ima moć da privuče hiljade i hiljade ljudi. U vodiču pred vama predstavljene su strategije putem kojih možete postići uspeh u

Nastavak

Da li je korisnička podrška budućnost društvenih medija?

Svedoci smo sve direktnije komunikacije između klijenata i potrošača sa jedne i kompanija sa druge strane. Zahvaljujući razvoju online komunikacije milioni ljudi širom sveta svakodnevno putem svojih naloga na nekoj od društvenih mreža postavlja pitanja, kritikuje ili hvali, ali i zahteva rešavanje određenog problema i to putem direktnog obraćanja kompaniji. Sva pitanja i žalbe danas

Nastavak

LinkedIn u službi B2B marketinga

Unapređenje B2B online marketinga obuhvata različite strategije i pristupe, u zavisnosti od vrste biznisa i efekata koji se žele postići. S tim u vezi, valja se zapitati kada je pravo vreme uključiti LinkedIn u ovu jednačinu. Odgovor na ovo pitanje posledično može imati značajan uticaj na vaš bizinis, ali samo ukoliko kreiranju strategije i ažuriranju

Nastavak

Sedam neophodnih alata za digitalni marketing

Aktivnost na društvenim mrežama, pogotovo ukoliko se bavite biznisom i marketingom, posao je sa punim radnim vremenom, stoga alati koji mogu uštedeti vreme i doneti finasijsku i marketinšku korist predstavljaju pravi blagoslov. Ono što se javlja kao problem jeste veliki broj istih namenjenih da olakšaju delovanje na društvenim mrežama, te postoji velika mogućnost da u

Nastavak

Besplatan eBook “SEO 101: The Basic and Beyond”

U proteklih 12 godina govorilo se mnogo o SEO optimizaciji Web sajta (SEO). Većina podataka i materijala je i dalje aktuelna, međutim, ono što postaje problem je sve veća količina zastarelih informacija koje se promovišu kao primeri dobre prakse (poput exact match domain names, keyword density targets, exact anchor text, itd). Putem eBook ‘SEO 101: The

Nastavak

Circlescope: Alatka za bolju vidljivost na Google+

Google+ je društvena mreža koja se više ne smatra ’pustim ostrvom’. Poslednja istraživanja pokazala su da je broj korisnika premašio 500 miliona aktivnih korisnika mesečno. Ono što Google+ razlikuje od drugih društvenih mreža jesu krugovi (Google circles) koji omogućuju grupisanje korisnika. Google circles omogućava da korisnici prilikom deljenja sadržaja sami biraju krugove (odnosno korisnike) sa

Nastavak