Marketing


Sedam neophodnih alata za digitalni marketing

Aktivnost na društvenim mrežama, pogotovo ukoliko se bavite biznisom i marketingom, posao je sa punim radnim vremenom, stoga alati koji mogu uštedeti vreme i doneti finasijsku i marketinšku korist predstavljaju pravi blagoslov. Ono što se javlja kao problem jeste veliki broj istih namenjenih da olakšaju delovanje na društvenim mrežama, te postoji velika mogućnost da u

Nastavak

Besplatan eBook “SEO 101: The Basic and Beyond”

U proteklih 12 godina govorilo se mnogo o SEO optimizaciji Web sajta (SEO). Većina podataka i materijala je i dalje aktuelna, međutim, ono što postaje problem je sve veća količina zastarelih informacija koje se promovišu kao primeri dobre prakse (poput exact match domain names, keyword density targets, exact anchor text, itd). Putem eBook ‘SEO 101: The

Nastavak

Circlescope: Alatka za bolju vidljivost na Google+

Google+ je društvena mreža koja se više ne smatra ’pustim ostrvom’. Poslednja istraživanja pokazala su da je broj korisnika premašio 500 miliona aktivnih korisnika mesečno. Ono što Google+ razlikuje od drugih društvenih mreža jesu krugovi (Google circles) koji omogućuju grupisanje korisnika. Google circles omogućava da korisnici prilikom deljenja sadržaja sami biraju krugove (odnosno korisnike) sa

Nastavak

Tri saveta za uspešan Image Marketing na društvenim mrežama

Slika vredi više od hiljadu reči. Bilo da ste novi u digitalnom marketingu ili već duže vreme vodite stranicu na društvenim mrežama postoje određeni principi prilikom odabira fotografije uz odgovarajući tekst. Na prvi pogled ovo može izgledati kao jednostavan zadatak, međutim, dobro kreiranje sadržaja nikako ne podrazumeva postavljanje nasumične fotografije uz istovremeno očekivanje fantastičnih rezultata.

Nastavak

Twitter upozorava korisnike da promene svoje lozinke

Kada dobijete mail u kojem piše da je vaša isporuka na putu, da ste osvojili 5 miliona dolara ili nešto slično tome, obično ga ignorišete ili obrišete. Ovaj put ignorisanje nije opcija, jer je Twitter poslao preko 200.000 poruka u kojima upozorava korisnike da je neophodno da promene svoju šifru. I dalje mislite da je

Nastavak

Vine – aplikacija za deljenje video klipova

U protekloj nedelji Twitter je objavio da uvodi Vine, mobilnu aplikaciju i servis koji pruža mogućnost korisnicima da snimaju i dele kratke video klipove. Inače, kompanija je u oktobru 2012. godine otkupila Vine koji je nastao kao njujorški startup na čelu sa Domom Hofmannom. Vine ukratko Aplikacija omogućava postavljanje kratkih video klipova dužine do 6

Nastavak

Facebook Graph Search

Facebook je u toku prošle nedelje objavio da uvodi novine u svojoj društvenoj mreži u vidu dodatka za pretragu – Graph Search. Kompanija je na datom dodatku radila nekoliko godina i tvrde da nije u pitanju standardni pretraživač koji nudi linkove kao rezultat pretrage, već da ova mogućnost nudi korisnicima odgovore na precizne upite. To

Nastavak

Kako Google vidi duplo?

Da li vam se ikada desilo da prilikom potrage za odgovorajućim sadržajem umesto, očekivanog, preciznog rezultata, dobijete gomilu istovetnog sadržaja? Dupli sadržaj je jedna od 10 SEO metoda koje se smatraju apsolutno pogrešnim, ali mnoge kompanije pa i pojedinci prosto ne obraćaju pažnju na to. You’re doing it wrong! Srećom, Google ovakav sadržaj posmatra kao

Nastavak

Facebook cover fotografije – šta ne smete raditi?

Kada je Facebook pustio u rad novi Timeline za brend stranice delovalo je da je kompanijama koje poseduju brend stranice obezbeđena velika „oglasna tabla“ za sve njihove akcije i kampanje. Ali, da li je stvarno tako? Iako je Facebook ohrabrio stranice da svoje profil i cover fotografije iskoriste za logo i sliku koja je u

Nastavak

Facebook brend stranice i vidljivost statusa?

U proteklim mesecima došlo je do značajnih promena u vidljivosti Facebook statusa brend stranica u okviru nečijeg news feed-a. Promene se tiču algoritma za prikaz vesti i rezultirale su veoma slabim prikazivanjem statusa (reach) brend stranica. Administratore brend stranica bi trebalo da zabrine činenjica da je došlo povećanja težinskog faktora, u okviru Edgerank algoritma, koji

Nastavak