Baza znanja > Korisnička podrška > Osnovna pitanja > Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Naša korisnička podrška funkcioniše isključivo putem ticketing sistema. Ukoliko imate problem korisničku podršku možete kontaktirati na dva načina i to:

  • Slanjem poruke na email [email protected]
  • Kreiranjem tiketa putem korisničkog servisa Moj Mint. Tiket možete kreirati na sledeći način:
    • Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint
    • Na početnoj strani kliknite na “Otvori tiket”
    • Odaberite pripadajuće odeljenje
    • U formi koju ste dobili neophodno je da upišete predmet i opis vašeg problema

Nakon slanja tiketa, vaš zahtev će biti zaveden pod zasebnim identifikacionim brojem, poznatijim kao tiket ID, koji služi za kasniju identifikaciju u našem procesu. Pored toga, na vašu e-mail adresu će stići notifikacija o tome da je vaš zahtev uredno prihvaćen i da ćete biti kontaktirani od strane naše podrške u najkraćem mogućem roku.

U slučaju da kada odgovor stigne niste u mogućnosti da se ulogujete u korisnički servis, nemojte se brinuti – dalju konverzaiju za Mint Hosting korisničkom podrškom možete nastaviti putem emaila jednostavnim slanjem odgovora na poruku koju ste dobili.

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji