Baza znanja > Korisnička podrška > Osnovna pitanja > Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?

Mint Services je pružao podršku svojim korisnicima kroz tri kanala – putem telefona, e-maila i tiketing sistema. Ne želeći da menjamo navike naših korisnika, 2013. godine ova tri kanala objedinjena su u jedan, tako da se svi vaši zahtevi nalaze u Moj Mint korisničkom servisu, bez obzira na to na koji način nas kontaktirate.

Kako funkcioniše proces kontaktiranja korisničke podrške?

  • Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint
  • Na početnoj strani kliknite na “Otvori tiket”
  • Odaberite pripadajuće odeljenje
  • U formi koju ste dobili neophodno je da upišete predmet i opis vašeg problema

Nakon slanja tiketa, vaš zahtev će biti zaveden pod zasebnim identifikacionim brojem, poznatijim kao tiket ID, koji služi za kasniju identifikaciju u našem procesu. Pored toga, na vašu e-mail adresu će stići notifikacija o tome da je vaš zahtev uredno prihvaćen i da ćete biti kontaktirani od strane naše podrške u najkraćem mogućem roku. U slučaju da kada odgovor stigne niste u mogućnosti da se ulogujete u klijentsku zonu, nemojte se brinuti – dalju konverzaiju za Mint korisničkom podrškom možete nastaviti putem e-maila jednostavnim odgovaranjem na poruku koju ste dobili.

Ako se ipak odlučite da nas kontaktirate putem e-maila slanjem poruke na [email protected] ili [email protected]proces je potpuno isti – nakon što e-mail stigne, naš tiketing sistem će vas obavestiti o prispeću. Dalju konverzaciju sa našom podrškom, kao i u prethodnom slučaju, možete nastaviti ili kroz e-mail konverzaciju ili logovanjem u korisnički servis Moj Mint.

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji