Kako da podesim e-mail nalog na svojim uređajima?

Podešavanje i sve neophodne podatke možete pronaći u okviru cPanela vašeg hosting naloga. Do podešavanja dolazite na sledeći način: Ulogujte se na vaš cPanel U okviru sekcije E-mail kliknite na E-mail Acounts Kliknite na Configure

Saznaj više
Shared Hosting

Da li postoje neki limiti vezani za e-mail na standardnom hostingu?

Prostor za e-mail naloge i poruke ograničen je veličinom hosting naloga koji ste kupili (e-mail se računa u ukupan prostor izabranog paketa usluga). Takođe, kako bi naše korisnike zaštitli od spama, ukupan broj poslatih e-mail

Saznaj više
Shared Hosting

Da li vršite skeniranje e-mail poruka i čišćenje od virusa?

Da, svakodnevno skeniramo sve e-mail poruke zahvaljujući antivirusu instaliranom na našem serveru. Antivirus skenira i automatski vrši čišćenje od virusa ukoliko se isti detektuju u e-mailu. Pored svih sigurnosnih i bezbedonosnih mera koje preduzimamo sa

Saznaj više
Shared Hosting

Da li vršite SPAM filtraciju e-mail poruka?

Kako bi mogućnost spama u vašem prijemnom sandučiću sveli na minimum koristimo nekoliko različitih sistema za filtraciju e-mail poruka, kao što su ASSP (Anti-Spam SMTP Proxy Server) i SpamAssasin. Takođe, svakodnevno pratimo reputaciju IP adresa

Saznaj više
Shared Hosting

Koje e-mail klijente podržavate?

E-mail uslugu u okviru osnovnog hostinga možete koristiti na svim e-mail klijetnima preko IMAP ili POP3 protokola, kao i direktnim pristupom preko Webmaila. Takođe, podržani su svi klijenti za mobilne uređaje i tablete.

Saznaj više
Shared Hosting

Koje e-mail protokole podržavate?

U okviru hosting usluge podržavamo standardne e-mail protokole – SMTP, POP3 i IMAP.  

Saznaj više
Shared Hosting

Da li mogu da pristupim svojoj elektronskoj pošti putem Webmail-a i koje interfejse nudite?

U okviru standardnog hosting paketa, elektronskoj pošti možete pristupiti preko Web pretraživača koristeći jedan od Webmail interfejsa koji su sastavni deo naše hosting ponude. U našem standardnom hosting paketu nalaze se sledeći Webmail interfejsi: Horde Roundcube Svom

Saznaj više
Shared Hosting

Moji saradnici se žale da poruke koje dobijaju od mene završavaju u spamu. Šta da radim?

Mi svakodnevno vršimo proveru reputacije naših IP adresa kako bi obezbedili nesmetanu razmenu e-mail poruka. Ukoliko je vaš e-mail završio u spam folderu najčešći razlozi za to mogu biti sledeći: vaš domen se nalazi na crnoj listi

Saznaj više
Shared Hosting

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji