Baza znanja > Prodaja i naplata > Plaćanje i zakup usluga

Imam promo kod za vaše usluge, kako mogu da ga iskoristim?

Promo kod možete iskoristiti prilikom poručivanja novih ili obnove postojećih usluga. U odeljku “Provera i završetak” u našoj formi poručivanja unesite promo kod u polje označeno za unos koda. Nakon klika na dugme “Proveri promotivni

Saznaj više
Prodaja i naplata

Šta je Centralni registar faktura (CRF)?

Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Gde mogu da vidim cene Mint usluga?

U nastavku se nalaze cene Mint hosting usluga po tipu: Shared hosting – klikni ovde Business e-mail hosting – klikni ovde Registracija domena – klikni ovde SSL Sertifikati – klikni ovde VPS Cloud serveri –

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li šaljete spojene predračune za zakup usluga?

Predračuni za plaćanje usluga su automatski generisani za svaku uslugu posebno. Iz tog razloga, predračuni se na e-mail adresu dostavljaju odvojeno što krajnjim korisnicima daje mogućnost da odluče da li žele da obnove sve ili

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koje načine mogu da platim svoju uslugu?

Svoje usluge možete platiti platnim karticama, e-bankingom ili putem opšte uplatnice odlaskom u bilo koju poštu ili banku na osnovu predračuna koji je dostavljen na vašu e-mail adresu. Odabir načina plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene

Saznaj više
Prodaja i naplata

Ukoliko sam nezadovoljan uslugom, da li nudite povraćaj novca?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, vršimo povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni uslugom. Razloge za nezadovoljstvo uslugom možete izraziti najkasnije mesec dana od aktivacije hosting usluge slanjem e-maila na [email protected] ili otvaranjem tiketa putem

Saznaj više
Prodaja i naplata

Već imam klijentski nalog i zakupljene usluge kako da poručim još neku?

Ukoliko ste već naš korisnik i želite da poručite novu uslugu, to možete učiniti na dva načina. Poručivanje usluga direktno na mint.rs sajtu Posetite www.mint.rs, Odaberite uslugu koju želite da poručite, Prilikom poručivanja, na stranici Završi

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li dobijam obaveštenja o isteku svojih usluga?

Da, obaveštenja o isteku svojih usluga dobijate na e-mail adresu naznačenu u vašem nalogu, sledećim redosledom: 21 dan pre isteka vaše usluge, na e-mail adresu biće vam prosleđen predračun za plaćanje (za domene se prosleđuje

Saznaj više
Prodaja i naplata

Dobio sam obaveštenje da mi je hosting nalog suspendovan zbog neizmirenog dugovanja, šta da uradim kako bi moja usluga postala što pre aktivna?

Ukoliko niste izvršili uplatu po predračunu do datuma isteka usluge, vaša usluga će biti suspendovana. Sve što je neophodno da uradite kako bi vaša usluga bila ponovo aktivna jeste da u roku od 7 dana

Saznaj više
Prodaja i naplata

Uplatio sam novac za zakup/obnovu hosting usluge, kada će moj hosting nalog postati aktivan?

Vaša zakupljena usluga će biti aktivirana po evidenciji uplate od strane našeg sistema. Ukoliko ste zajedno sa hosting uslugom zakupili i domen, vaša usluga će takođe biti aktivirana po plaćanju, ali biće dostupna nakon što

Saznaj više
Prodaja i naplata
  • 1
  • 2

Mint Hosting je član Enartia

  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji