Business E-Mail Server
Gde mogu da vidim podešavanja SOGo webmail-a?
Podešavanja SOGo webmail-a možete videti i modifikovati na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), Sa leve strane, pored svog imena kliknite na ikonicu
Kako mogu da odštampam svoj kalendar?
Štampanje kalendara omogućeno je u okviru SOGo webmaila i to na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), U navigaciji kliknite na ikonicu koja
Kako da dodam taskove u SOGo webmailu?
Taskove ili radne zadatke možete brzo i lako kreirati u okviru SOGo webmaila i na jednom mestu pratiti svoj radni dan i obaveze. Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime
Kako da zakažem event u SOGo webmailu?
Sastanak, prisustvo konferenciji ili sličan događaj možete kreirati na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), U navigaciji kliknite na ikonicu koja označava Calendar,
Kako da dodam novi imenik i kontakte?
Novi imenik možete dodati na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime (username) i lozinku (password), U navigaciji kliknite na ikonicu koja označava Address Book, Pored Address Books
Kako da vidim listu svih e-mail adresa u okviru organizacije?
Lista e-mail adresa kreiranih u okviru organizacije nalazi se u Address Book delu u okviru Webmail-a i nju možete videti na sledeći način: Posetite link mail.nazivdomena.com/SOGo (nazivdomena.com zamenite sa svojim domenom), Upišite svoje korisničko ime
Šta je Sync Job i kako se koristi?
Sync Jobs funkcionalnost omogućava sinhronizaciju e-mail naloga sa udaljenom lokacijom. Svaki Sync Job omogućava periodično preuzimanje poruka sa drugog email servera u nalog po vašem izboru i baziran je na imapsync alatki. Ulogujte se u
Šta je karantin (Quarantine)?
Sistem Karantina (Quarantine) će odbijenu poštu sačuvati u bazi podataka. Odbijena pošta će biti označena kao High ili Neutral/No rating. Pregledom odbijenih e-mail poruka možete definisati dalje akcije, odnosno “naučiti sistem” šta da radi u
Koji nivoi pristupa Business E-mail usluzi postoje?
U okviru Business e-mail usluge postoje dva nivoa pristupa: Administratorski Korisnički Administratorski pristup usluzi ima osoba u okviru organizacije koja je ili vlasnik usluge ili je zadužena za upravljanje uslugom. Admin ima sledeća prava: Kreiranje,
Kako da dodam e-mail adresu na crnu (blacklist), odnosno belu (whitelist) listu?
Ukoliko želite da određenu e-mail adresu dodate na crnu, odnosno belu list, pratite sledeće korake: Ulogujte se u kontrolni panel ( potražite adresu i parametre u inicijalnom obaveštenju o usluzi ), Kliknite na Spam filter,