Baza znanja > Prodaja i naplata > Plaćanje i zakup usluga

Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu biti sledeći: transakcija od strane banke nije uspela ili transakcija još uvek nije evidentirana. U slučaju

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?

Mint Hosting D.O.O se nalazi u sistemu PDV-a i u cene naših usluga uračunat je porez na dodatu vrednost (PDV).

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?

U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je

Saznaj više
Prodaja i naplata

Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?

Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno

Saznaj više
Prodaja i naplata
  • 1
  • 2
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji