Plaćanje i zakup usluga
Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?
Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu biti sledeći: transakcija od strane banke nije uspela ili transakcija još uvek nije evidentirana. U slučaju
Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?
Mint Hosting D.O.O se nalazi u sistemu PDV-a i u cene naših usluga uračunat je porez na dodatu vrednost (PDV).
Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?
U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je
Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?
Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno
- 1
- 2