Računi i predračuni
Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?
Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će
Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?
U okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili priznanicu i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni,
Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao fizičko lice?
Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu dostavljamo račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez pečata
Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao pravno lice?
Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu biće poslat račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez
Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?
Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu “Opis”, naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom