Baza znanja > Shared Hosting

Nakon uključivanja CloudFlare servisa, cPanel se ne učitava i konstantno se odjavljuje. Šta da radim?

Do ovog problema dolazi usled podešavanja od strane cPanela pod nazivom “Cookie IP Validation“. Ova opcija proverava da li se IP adresa sa koje je posetilac prvobitno došao podudara sa IP adresom u narednim zahtevima.

Saznaj više
Shared Hosting

Kako funkcioniše proces migracije hosting naloga sa drugog provajdera?

Migracija sajta sa jednog provajdera na drugi predstavlja proces fizičkog migriranja fajlova, e-mail poruka i baza podataka na naše servere. Neophodni uslovi za migraciju Kako bi se migracija hosting naloga mogla obaviti – neophodno je:

Saznaj više
Shared Hosting

Želim da pređem na viši paket usluge, kako to da izvedem?

Prelazak na viši paket usluge vrši se na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint U navigaciji sa leve strane kliknite na Usluge, a potom na Usluge i servisi Kliknite na uslugu za

Saznaj više
Shared Hosting

Da li prebacujete e-mail naloge tokom procesa migracije?

Da, tokom procesa migracije vršimo prebacivanje e-mail naloga i elektronske pošte.

Saznaj više
Shared Hosting

Da li sam u obavezi da preselim i domen kod vas?

Tokom procesa migracije vašeg sajta na naše servere niste u obavezi da preselite i domen kod nas.  Međutim, mnogi naši klijenti pored migracije sajta na naše servere praktikuju i transfer domena, jer se ne taj

Saznaj više
Shared Hosting

Moj trenutni provajder ne koristi cPanel, da li će to predstavljati problem prilikom migracije?

U slučaju da vaš trenutni provajder ne koristi cPanel, to može povećati vreme neophodno za kompletnu migraciju sajta, a u nekim slučajevima i uzrokovati određene tehničke prepreke prilikom migracije. Naša tehnička podrška će pre samog

Saznaj više
Shared Hosting

Šta je tačno proces migracije sajta sa drugog provajdera?

Migracija sajta sa jednog provajdera na drugi predstavlja proces fizičkog migriranja vaših fajlova, baza podataka i e-mail poruka na naše servere. Proces migracije ne utiče na ukupnu funkcionalnost web prezentacije, te tokom samog procesa migracije

Saznaj više
Shared Hosting

Šta sve moram da obezbedim za migraciju sajta?

Za proces migracije vašeg sajta sa drugog provajdera na naše servere neophodni su nam sledeći podaci: Pristupni podaci hosting usluge kod trenutnog provajdera (cPanel ili neki drugi vid pristupa). Nakon završenog procesa migracije, molimo vas da izvršite promenu

Saznaj više
Shared Hosting

Da li postoji mogućnost da moju IP adresu ubacite u belu listu?

Ukoliko se radi o statičkoj IP adresi postoji mogućnost da je ubacimo na belu listu. U slučaju da nije reč o statičkoj IP adresi, možemo je dodati na privremenu belu listu u trajanju od 7 dana.

Saznaj više
Shared Hosting

Kako štitite moj hosting nalog od zloupotreba i hakerskih napada?

Mint u cilju zaštite hosting naloga koristi ConfigServe Firewall (CFI). CFI, između ostalog, obezbeđuje sledeće nivoe zaštite: Onemogućava public pristup servisima na serveru, Dolazi sa Login Failure Daemon (LFD), Obezbeđuje manuelno dodavanje whitelists i blacklists.   Za

Saznaj više
Shared Hosting

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji