WordPress Hosting
Šta je DDoS napad?
DOS (Denial of Service Attack) ima vrlo jednostavan cilj – sprečavanje da bilo ko priđe odgovarajućem resursu (bilo da je u pitanju web sajt ili drugi servis koji postoji na serveru), a taj cilj se
Šta je hosting, a šta domen?
Web hosting, najjednostavnije rečeno, predstavlja prostor na serveru koji se “iznajmljuje” za potrebe postavljanja web sajta. Zahvaljujući hostingu sajt postaje vidljiv internet korisnicima. Sa druge strane, domen predstavlja adresu na kojoj se nalazi vaša internet
Koliko bekap verzija imam na raspolaganju?
Korisnici koji aktiviraju uslugu Bekap Plus na raspolaganju imaju 30 poslednjih bekap generacija, što u prevodu znači da su na raspolaganju sve izmene u poslednjih 30 dana. Kada nastupi 31. dan, najstarija generacija bekapa biva
Šta je Backup on Demand i kako se kreira?
Bekap na zahtev (Backup on Demand) vam nudi mogućnost brzog bekapa trenutnog stanja vašeg naloga pre neke veće izmene. Na primer, ako želite da izvršite ažuriranje vašeg WordPress sajta, a niste sigurni da će sve
Kako da izvršim povraćaj (restore) pojedinačnih fajlova?
Vraćanje pojedinačnih fajlova možete izvršiti na sledeći način: Prijavite se na svoj cPanel nalog U okviru sekcije Files kliknite na JetBackup5 Kliknite na sekciju Restore & Download Kliknite na polje Show Advanced Settings Ovde možete
Kako da izvršim povraćaj (restore) celog naloga?
Vraćanje celokupnog naloga možete izvršiti na sledeći način: Prijavite se na svoj cPanel nalog U okviru sekcije Files kliknite na Jetbackup5 Kliknite na sekciju Restore & Download Odaberite datum bekap arhive koji želite iz padajućeg
Nakon uključivanja CloudFlare servisa, cPanel se ne učitava i konstantno se odjavljuje. Šta da radim?
Do ovog problema dolazi usled podešavanja od strane cPanela pod nazivom “Cookie IP Validation“. Ova opcija proverava da li se IP adresa sa koje je posetilac prvobitno došao podudara sa IP adresom u narednim zahtevima.
Kako funkcioniše proces migracije hosting naloga sa drugog provajdera?
Migracija sajta sa jednog provajdera na drugi predstavlja proces fizičkog migriranja fajlova, e-mail poruka i baza podataka na naše servere. Neophodni uslovi za migraciju Kako bi se migracija hosting naloga mogla obaviti – neophodno je:
Želim da pređem na viši paket usluge, kako to da izvedem?
Prelazak na viši paket usluge vrši se na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji sa leve strane kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Kliknite na uslugu za
Da li prebacujete e-mail naloge tokom procesa migracije?
Da, tokom procesa migracije vršimo prebacivanje e-mail naloga i elektronske pošte.