Baza znanja > Shared Hosting > Aktivacija i nadogradnja

Želim da pređem na viši paket usluge, kako to da izvedem?

Prelazak na viši paket usluge vrši se na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji sa leve strane kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge, Kliknite na uslugu za

Saznaj više
WordPress Hosting

Da li mogu da sa standardnog hostinga pređem na Business E-mail ?

Naravno, u svakom trenutku možete sa hosting paketa preći na Business E-mail uslugu. Ukoliko želite da pređete na uslugu Business E-mail hostinga, neophodno je da pošaljete e-mail sa zahtevom za prelazak na ovaj vid usluge

Saznaj više
Shared Hosting

Nisam dobio e-mail sa uputstvima i pristupnim podacima. Kako da dođem do tih informacija?

Po poručivanju željene usluge, vaš nalog na korisničkom servisu Moj Mint se automatski kreira, a na vašu e-mail adresu biće prosleđen e-mail sa pristupnim podacima za naš korisnički servis. Po evidenciji uplate i aktiviranju same usluge, na

Saznaj više
Shared Hosting

Platio sam hosting, šta dalje?

Vaš hosting nalog će biti aktiviran onog momenta kada se evidentira uplata za izabrani hosting paket. Po aktivaciji hosting naloga, na vašu e-mail adresu stići se inicijalni e-mail sa pristupnim podacima i kompletnim instrukcijama kako

Saznaj više
WordPress Hosting
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji