Obnova usluge
Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?
Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru
Da li svoj trenutni hosting paket mogu zameniti sa manjim?
Ukoliko želite da zamenite svoj trenutni hosting paket za niži paket usluga, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint sa zahtevom za prelazak na
Kako mogu da otkažem produženje svojih usluga?
Ukoliko ne želite da produžite svoje usluge, zahtev za gašenje usluge možete inicirati u tri jednostavna koraka pristupom našem korisničkom servisu Moj Mint. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U odeljku Usluge i servisi
Kako mogu da obnovim svoju uslugu?
Obnova usluge moguća je po dobijanju predračuna koji se šalje na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka zakupljene usluge. Ukoliko ne izmirite dugovanje po predračunu na vašu e-mail adresu biće prosleđen podsetnik za plaćanje
Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?
Mint Hosting ne garantuje postojanje rezervne kopije podataka nakon terminacije usluge. Ukoliko želite da vratite svoje podatke nakon perioda terminacije, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku koja će proveriti da li vaš bekap postoji
Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?
Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se