Prodaja i naplata
Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?
Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se
Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?
Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu “Opis”, naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom
Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?
Mint Hosting D.O.O se nalazi u sistemu PDV-a i u cene naših usluga uračunat je porez na dodatu vrednost (PDV).
Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?
U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je
Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?
Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno