Baza znanja > Prodaja i naplata

Već sam izvršio uplatu. Zašto mi je ipak stigao e-mail da treba da platim?

Obaveštenja o neizmirenom dugovanju po predračunu šalju se nedelju dana (7 dana) pre isteka zakupljene usluge.  Ukoliko ste u međuvremenu izvršili uplatu, a na vašu e-mail adresu je stigao podsetnik za plaćanje – razlozi mogu

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj internacionalni domen koji je istekao?

Obnova internacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji Internet domena od strane našeg nadprovajdera. Internacionalni domen možete obnoviti po redovnoj ceni i proceduri u periodu od 27 dana od dana isteka domena. Ukoliko ne

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao fizičko lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu dostavljamo račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez pečata

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao pravno lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu biće poslat račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez

Saznaj više
Prodaja i naplata

Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?

Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?

Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu "Opis", naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?

Mi se ne nalazimo u sistemu PDV-a, stoga u cene naših usluga nije uračunat porez na dodatu vrednost (PDV).

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li se migracija sajta sa drugog hosting provajdera dodatno naplaćuje?

Ukoliko je u pitanju usluga Shared hostinga, migracija sajta sa drugog hosting provajdera se ne naplaćuje. U slučaju da ste korisnik Reseller hosting usluge ili usluge Cloud VPS hostinga i želite da izvršite migraciju sajta

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da platim za svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?

U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji nekoliko načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je

Saznaj više
Prodaja i naplata

Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?

Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji