Baza znanja > Prodaja i naplata

Sta je Centralni registar faktura (CRF)?

Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, neophodno je da posetite Moj Mint korisnički servis i u sekciji Plaćanja – Računi i predračuni klikom na odabrani predračun pri dnu će vam se pojaviti opcija Odaberite metod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Gde mogu da vidim cene Mint usluga?

U nastavku se nalaze cene Mint hosting usluga po tipu: Shared hosting – klikni ovde Reseller hosting – klikni ovde Business e-mail hosting – klikni ovde Registracija domena – klikni ovde SSL Sertifikati – klikni

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koji način funkcioniše plaćanje usluga preko PayPal-a?

Ukoliko želite da zakupljene usluge platite putem PayPal-a to možete učiniti prilikom poručivanja novih usluga, odabirom PayPal opcije. Takođe, za plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene usluge, u okviru korisničkog servisa Moj Mint u sekciji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

U korisničkom servisu Moj Mint u sekciji Plaćanja – Računi i predračuni klikom na odabrani račun ili predračun možete odštampati ili preuzeti odabranu stavku. U skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu gde se navodi da se računu

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li svoj trenutni hosting paket mogu zameniti sa manjim?

Ukoliko želite da zamenite svoj trenutni hosting paket za niži paket usluga, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint sa zahtevom za prelazak na

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li šaljete spojene predračune za zakup usluga?

Predračuni za plaćanje usluga automatski su generisani iz našeg sistema za svaku uslugu posebno, iz tog razloga, predračuni se na vašu e-mail adresu dostavljaju odvojeno. Na taj način možete odlučiti da li želite da obnovite

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da izvršim promenu podataka za uplatu?

Ukoliko ste prilikom poručivanja naših usluga uneli pogrešne podatke za uplatu ili želite da promenite postojeće podatke možete to učiniti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak promene podataka je sledeći: Ulogujte se na vaš

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da otkažem produženje svojih usluga?

Ukoliko ne želite da produžite svoje usluge, zahtev za gašenje usluge možete inicirati u tri jednostavna koraka pristupom našem korisničkom servisu Moj Mint. U odeljku "Usluge i servisi" kliknite na "Usluge"; Na ekranu će se

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Services je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji