Baza znanja > Prodaja i naplata

Želim da obnovim domen, kako to da izvedem?

Svoje domene možete obnoviti putem korisničkog servisa Moj Mint i to na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Obnova domena, Pojaviće vam se stranica sa listom

Saznaj više
Korisnička podrška

Šta je Centralni registar faktura (CRF)?

Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će

Saznaj više
Korisnička podrška

Gde mogu da vidim cene Mint usluga?

U nastavku se nalaze cene Mint hosting usluga po tipu: Shared hosting – klikni ovde Business e-mail hosting – klikni ovde Registracija domena – klikni ovde SSL Sertifikati – klikni ovde VPS Cloud serveri –

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koji način funkcioniše plaćanje usluga preko PayPal-a?

Ukoliko želite da zakupljene usluge platite putem PayPal-a to možete učiniti prilikom poručivanja novih usluga, odabirom PayPal opcije. Takođe, za plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene usluge, u okviru korisničkog servisa Moj Mint u sekciji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

Da, u okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili račun i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li svoj trenutni hosting paket mogu zameniti sa manjim?

Ukoliko želite da zamenite svoj trenutni hosting paket za niži paket usluga, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint sa zahtevom za prelazak na

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li šaljete spojene predračune za zakup usluga?

Predračuni za plaćanje usluga su automatski generisani za svaku uslugu posebno. Iz tog razloga, predračuni se na e-mail adresu dostavljaju odvojeno što krajnjim korisnicima daje mogućnost da odluče da li žele da obnove sve ili

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da izvršim promenu podataka za uplatu?

Ukoliko ste prilikom poručivanja naših usluga uneli pogrešne podatke za uplatu ili želite da promenite postojeće podatke možete to učiniti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak promene podataka je sledeći: Ulogujte se na vaš

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Hosting je član Enartia

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji