Baza znanja > Prodaja i naplata

Na koje načine mogu da platim svoju uslugu?

Svoje usluge možete platiti putem PayPal-a ili opšte uplatnice odlaskom u bilo koju poštu ili banku na osnovu predračuna koji je dostavljen na vašu e-mail adresu. Takođe, uplatu možete izvršiti i putem e-bankinga. Aktivacija usluge

Saznaj više
Prodaja i naplata

Ukoliko sam nezadovoljan uslugom hostinga, da li nudite povraćaj novca?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, vršimo povraćaj novca ukoliko niste zadovoljni uslugom. Razloge za nezadovoljstvo uslugom možete izraziti najkasnije mesec dana od aktivacije hosting usluge slanjem e-maila na [email protected] ili otvaranjem tiketa putem korisničkog

Saznaj više
Prodaja i naplata

Već imam klijentski nalog i zakupljene usluge kako da poručim još neku?

Ukoliko ste već naš korisnik i želite da poručite novu uslugu, to možete učiniti putem našeg sajta. Prilikom poručivanja novih usluga neophodno je da odaberete opciju "Postojeći korisnik"i unesete pristupne podatke za Moj Mint korisnički

Saznaj više
Prodaja i naplata

Želim da promenim podatke koji se vezuju za moju firmu. Šta treba da uradim?

Podatke o vašoj firmi možete ažurirati u bilo kom trenutku. Neophodno je da se ulogujete na Moj Mint korisnički servis i da sa desne strane u bloku “Informacije” kliknete na dugme “Ažuriraj”. Ukoliko ste zaboravili pristupne podatke

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li dobijam obaveštenja o isteku svojih usluga?

Da, obaveštenja o isteku svojih usluga dobijate na e-mail adresu naznačenu u vašem nalogu, sledećim redosledom: 21 dan pre isteka vaše usluge, na e-mail adresu biće vam prosleđen predračun za plaćanje 7 dana pre isteka

Saznaj više
Prodaja i naplata

Dobio sam obaveštenje da mi je hosting nalog suspendovan zbog neizmirenog dugovanja, šta da uradim kako bi moja usluga postala što pre aktivna?

Ukoliko niste izvršili uplatu po predračunu do datuma isteka usluge, vaša usluga će biti suspenovana. Sve što je neophodno da uradite kako bi vaša usluga bila ponovo aktivna jeste da u roku od 7 dana

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako da obnovim svoj nacionalni internet domen koji je istekao?

Registracija i obnova nacionalnih domena definisana je opštim uslovima o registraciji naziva nacionalnih internet domena donetih od strane RNIDS-a. Ukoliko ne obnovite domen do datuma isteka, naziv domena prestaje da bude aktivan. Obnovu domena možete

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako mogu da obnovim svoju uslugu?

Obnova usluge moguća je po dobijanju predračuna koji se šalje na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka zakupljene usluge. Ukoliko ne izmirite dugovanje po predračunu na vašu e-mail adresu biće prosleđen podsetnik za plaćanje

Saznaj više
Prodaja i naplata

Moja usluga je terminirana posle suspenzije. Da li mogu nekako da povratim svoje podatke?

Mint Hosting ne garantuje postojanje rezervne kopije podataka nakon terminacije usluge. Ukoliko želite da vratite svoje podatke nakon perioda terminacije, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku koja će proveriti da li vaš bekap postoji

Saznaj više
Prodaja i naplata

Uplatio sam novac za zakup/obnovu hosting usluge, kada će moj hosting nalog postati aktivan?

Vaša zakupljena usluga će biti aktivirana po evidenciji uplate od strane našeg sistema. Ukoliko ste zajedno sa hosting uslugom zakupili i domen, vaša usluga će takođe biti aktivirana po plaćanju, ali biće dostupna nakon što

Saznaj više
Prodaja i naplata

Mint Hosting je član

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji