Baza znanja > Korisnička podrška

Kako da dodam novi kontakt/podnalog?

U okviru Moj Mint korisničkog servisa možete dodati kontakt osobu ukoliko želite da na njenu email adresu stižu obaveštenja o uslugama, računima ili komunikaciji sa korisničkom podrškom. Novi kontakt možete dodati na sledeći način: Ulogujte

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da izvršim ažuriranje svog profila?

U okviru korisničkog servisa Moj Mint možete brzo i lako ažurirati podatke o svom nalogu. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U bloku Podaci o nalogu, kliknite na Ažuriraj nalog, Upišite podatke koje želite

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?

Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?

Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako da dobijem novu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint?

Ukoliko ste zaboravili ili izgubili vašu lozinku za pristup korisničkom servisu Moj Mint, možete zahtevati resetovanje lozinke putem linka: https://moj.mint.rs/pwreset.php Nakon unošenja e-mail adrese koja je nosilac korisničkog naloga, na pomenutu adresu biće vam poslati novi

Saznaj više
Korisnička podrška

Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?

Da, u okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili račun i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i

Saznaj više
Korisnička podrška

Želim da izvršim transfer domena na drugi registar, šta treba da uradim?

Ukoliko želite da izvršite transfer internacionalnog ili nacionalnog domena na drugi registar neophodno je da posedujete EPP kod. Nacionalni domeni Kako biste dobili EPP kod za transfer internacionalnog domena, neophodno je da pošaljete tiket u

Saznaj više
Korisnička podrška

Zakupio sam domen, kako mogu da upravljam DNS zonama?

DNS zonama svog domena možete upravljati putem Moj Mint korisničkog servisa i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U navigaciji kliknite na Domeni, a potom na Upravljanje DNS zonama, Pojaviće vam

Saznaj više
Domeni

Kako da ugasim svoj Cloud VPS server?

Gašenje svog Cloud VPS servera možete incirati na sledeći način: Ulogujte se na korisnički servis Moj Mint, U gornjoj navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge ili kliknite na blok Usluge i servisi na početnoj

Saznaj više
Korisnička podrška

Gde mogu da vidim osnovne informacije o mojoj Cloud VPS usluzi?

Osnovne informacije o svojoj Cloud VPS usluzi, kao i trenutnu iskorišćenost resursa možete saznati na sledeći način: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U gornjoj navigaciji kliknite na Usluge i servisi, a potom na Usluge ili

Saznaj više
Korisnička podrška

Mint Hosting je član Enartia

  • PayPal Acceptance Mark
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji