Prodaja i naplata
Imam promo kod za vaše usluge, kako mogu da ga iskoristim?
Promo kod možete iskoristiti prilikom poručivanja novih ili obnove postojećih usluga. U odeljku “Provera i završetak” u našoj formi poručivanja unesite promo kod u polje označeno za unos koda. Nakon klika na dugme “Proveri promotivni
Šta je Centralni registar faktura (CRF)?
Ministarstvo finansija sprovodi mere i aktivnosti u vezi sa kontrolom preuzetih obaveza u javnom sektoru što između ostalog podrazumeva evidentiranje, praćenje i izveštavanje o neizmirenim obavezama. Za obavljanje pomenutih aktivnosti uspostavljen je informacioni sistem pod
Da li mogu da produžim hosting uslugu ili domen pre izdavanja predračuna?
Hosting Ukoliko želite da produžite neku od aktivnih hosting usluga na određeni period, pre automatskog generisanja predračuna koji se na vašu e-mail adresu šalje 21. dan pre isteka usluge, molimo vas da pošaljete tiket u okviru
Kako mogu da promenim metod plaćanja za postojeći predračun?
Ukoliko želite da promenite metod plaćanja, to možete učiniti na sledeći način: Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni, Odaberite aktivni predračun, Pri dnu će
Gde mogu da vidim cene Mint usluga?
U nastavku se nalaze cene Mint hosting usluga po tipu: Shared hosting – klikni ovde Business e-mail hosting – klikni ovde Registracija domena – klikni ovde SSL Sertifikati – klikni ovde VPS Cloud serveri –
Da li mogu da preuzmem svoj predračun ili račun?
U okviru korisničkog servisa Moj Mint možete preuzeti svoj predračun ili priznanicu i to na sledeći način: Ulogujte se u korisnički servis Moj Mint, U Navigaciji kliknite na Plaćanja, a potom na Računi i predračuni,
Da li svoj trenutni hosting paket mogu zameniti sa manjim?
Ukoliko želite da zamenite svoj trenutni hosting paket za niži paket usluga, neophodno je da kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail [email protected] ili pošaljete tiket putem korisničkog servisa Moj Mint sa zahtevom za prelazak na
Da li šaljete spojene predračune za zakup usluga?
Predračuni za plaćanje usluga su automatski generisani za svaku uslugu posebno. Iz tog razloga, predračuni se na e-mail adresu dostavljaju odvojeno što krajnjim korisnicima daje mogućnost da odluče da li žele da obnove sve ili
Kako mogu da otkažem produženje svojih usluga?
Ukoliko ne želite da produžite svoje usluge, zahtev za gašenje usluge možete inicirati u tri jednostavna koraka pristupom našem korisničkom servisu Moj Mint. Ulogujte se u Moj Mint korisnički servis, U odeljku Usluge i servisi
Na koje načine mogu da platim svoju uslugu?
Svoje usluge možete platiti platnim karticama, e-bankingom ili putem opšte uplatnice odlaskom u bilo koju poštu ili banku na osnovu predračuna koji je dostavljen na vašu e-mail adresu. Odabir načina plaćanje aktivnih predračuna za već zakupljene