Podrška
Kako funkcioniše Live Chat i koje informacije pruža?
Live Chat kao kanal komunikacije je dostupan radnim danima od 09-17h. Pristup ovom kanalu komunikacije se vrši na našem sajtu a već postojećim korisnicima je dostupan i u okviru Moj Mint korisničkog servisa. Ovaj kanal
Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?
Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected].
Kako mogu da otvorim novi tiket?
Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Podrška, a potom na Otvori tiket, ili, Odaberite odeljenje kojem želite da
Koje vrste podrške pružate?
Zadovoljstvo klijenata je naš primarni zadatak. Naša stručna podrška vam je u svakom momentu na raspolaganju. Ukoliko vam je neophodna pomoć, možete nas kontaktirati na sledeće načine: Slanjem tiketa u okviru korisničkog servisa Moj Mint, Pokretanjem
Šta je PIN kod za korisničku podršku ?
PIN kod za korisničku podršku predstavlja šestocifreni broj koji se osvežava na nedeljnom nivou, tačnije svakog ponedeljka. Kod možete pronaći u okviru vašeg Moj Mint korisničkog servisa na početnoj strani sa leve strane u sekciji
Šta je Moj Mint korisnički servis?
Korisnički servis Moj Mint predstavlja deo našeg sajta na kojem naši korisnici mogu da dobiju informacije o zakupljenim uslugama, predračunima i računima, ali i da kontaktiraju našu korisničku podršku. Takođe, moguće je upravljati svojim profilom, dodavati
Na koji način funkcioniše vaš sistem podrške?
Naša korisnička podrška funkcioniše putem dva kanala. Jedan je Ticketing sistem dok je drugi konverzacija putem Live Chat-a . Ukoliko imate problem korisničku podršku možete kontaktirati na sledeće načine: Ticketing sistem: Slanjem poruke na email