Baza znanja > Shared Hosting

Dobio sam obaveštenje da mi je usluga suspendovana zbog hakovanog sajta. Šta da radim?

Često se dešava da sajtovi korisnika budu hakovani i to najčešće usled sigurnosnih propusta u CMS platformi ili u nekom od dodataka koji su instalirani. Ovakvi propusti su meta hakerskih napada i dovode do ubacivanja

Saznaj više
Shared Hosting

Neko mi je hakovao sajt, zašto niste reagovali?

Žao nam je ukoliko je vaš sajt hakovan. Mi poklanjamo veliku pažnju bezbednosti naših servera i dostupnih servisa, ali i pored toga, može se dogoditi da vaš sajt bude meta uspešnih hakerskih napada. Vaš sajt

Saznaj više
Shared Hosting

Ne mogu da pristupim svom sajtu i dobijam poruku da sam blokiran. Šta se dešava?

Naš sigurnosni sistem je detektovao nedozvoljene operacije na vašem nalogu, te je u cilju zaštite naloga od napada malicioznim kodom i zloupotreba druge vrste izvršio blokadu vaše IP adrese. Najčešće, reč je o sledećim aktivnostima:

Saznaj više
Shared Hosting

Pogrešio sam lozinku za e-mail nekoliko puta i više ne mogu da primam e-mail. Šta da radim?

Kako bi zaštitili naše klijente i sprečili brutforce napade, koristimo napredni firewall koji posle više neuspešnih prijava blokira IP adresu sa koje prijave dolaze. Ukoliko ste nekoliko puta neuspešno uneli prijavne parametre za vaš e-mail,

Saznaj više
Shared Hosting

Na koji način mogu da zaštitim svoj nalog?

Kako bi efikasno zaštitili svoj hosting nalog, neophodno je da vršite redovno ažuriranje vašeg CMS sistema i pripadajućih dodataka, kao i da u svakom trenutku posedujete šifru odgovarajuće jačine. Jaka šifra sastoji se od kombinacije

Saznaj više
Shared Hosting

Iskočilo mi je obaveštenje da moj sajt više nije bezbedan. Šta da radim?

Ukoliko se umesto vašeg sajta pojavila stranica koja ukazuje da sajt više nije bezbedan, vaš sajt je verovatno zaražen malicioznim kodom. U tom slučaju, neophodno je da preduzmete sledeće korake: Izvršite pregled fajlova koji se nalaze

Saznaj više
Shared Hosting

Vaš firewall me je blokirao dok sam podizao fajlove putem FTP-a. Zašto?

Ukoliko vas je firewall blokirao prilikom podizanja fajlova putem FTP-a, razlog za to može biti u prevelikom broju konekcija koje je vaš FTP klijent otvorio prema našem serveru. Kako bi rešili ovaj problem, neophodno je

Saznaj više
Shared Hosting

Želim da promenim lozinku, ali jačina nije dovoljna. Da li možete da smanjite zahteve?

Šifra odgovarajuće jačine je neophodna kako bi vaš nalog bio siguran i bezbedan. Savetujemo vam da odaberete šifru koja sadrži kombinaciju velikih i malih slova, kao i simbola. Ukoliko vam je neophodna pomoć u generisanju

Saznaj više
WordPress Hosting

Kako da podesim e-mail nalog na svojim uređajima?

Podešavanje i sve neophodne podatke možete pronaći u okviru cPanela vašeg hosting naloga. Do podešavanja dolazite na sledeći način: Ulogujte se na vaš cPanel U okviru sekcije E-mail kliknite na E-mail Acounts Kliknite na Connect

Saznaj više
Shared Hosting

Da li postoje neki limiti vezani za e-mail na standardnom hostingu?

Prostor za e-mail naloge i poruke ograničen je veličinom hosting naloga koji ste kupili (e-mail se računa u ukupan prostor izabranog paketa usluga). Takođe, kako bi naše korisnike zaštitli od spama, ukupan broj poslatih e-mail

Saznaj više
Shared Hosting
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji