Baza znanja

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao fizičko lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu dostavljamo račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez pečata

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li ću dobiti račun za plaćene usluge kao pravno lice?

Na vašu e-mail adresu 21 dan pre isteka usluge prosleđujemo predračun za plaćanje. Po izvršenom plaćanju i evidentiranoj uplati na vašu e-mail adresu biće poslat račun o izvršenoj uplati. Tako odštampan račun validan je bez

Saznaj više
Prodaja i naplata

Platio sam transfer domena, ali on nije uspeo. Da li mogu da dobijem novac nazad?

Ukoliko proces transfera domena nije uspeo, a vi ste već izvršili plaćanje usluge transfera, možete odabrati neku od sledećih opcija: uplaćeni novac možete iskoristiti za kupovinu neke od naših usluga po želji, uplaćeni novac se

Saznaj više
Prodaja i naplata

Na koje usluge se odnose predračuni koje sam dobio?

Na svim predračunima koji stižu na vašu e-mail adresu, u delu “Opis”, naveden je naziv usluge na koju se odnose. Ukoliko želite da saznate više o svojim aktivnim uslugama i predračunima to možete učiniti pristupom

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li je u cenu vaših usluga uračunat PDV?

Mint Hosting D.O.O se nalazi u sistemu PDV-a i u cene naših usluga uračunat je porez na dodatu vrednost (PDV).

Saznaj više
Prodaja i naplata

Da li se migracija sajta sa drugog hosting provajdera dodatno naplaćuje?

Ukoliko je u pitanju usluga Web ili WordPress hosting usluga, migracija nosećeg sajta sa drugog hosting provajdera se ne naplaćuje. U slučaju da ste korisnik usluge Cloud VPS hostinga i želite da izvršite migraciju sajta

Saznaj više
Shared Hosting

Kako mogu da platim svoju hosting uslugu ako nisam vlasnik iste?

U slučaju da želite da platite svoju hosting uslugu, a u našem sistemu niste evidentirani kao vlasnik naloga na kome se usluga hostinga nalazi, postoji dva načina da to izvedete: Možete kontaktirati osobu koja je

Saznaj više
Prodaja i naplata

Pogrešio sam ime domena prilikom poručivanja, da li mogu da dobijem novac nazad?

Žao nam je ako ste pogrešili naziv domena prilikom poručivanja. Ukoliko je domen zakupljen i aktiviran, povraćaj novca, nažalost, nije moguć. Savetujemo vam da registrujete novi domen. U slučaju da ste prilikom poručivanja domena pogrešno

Saznaj više
Prodaja i naplata

Kako i kome mogu da uputim žalbu (abuse) ili da prijavim zloupotrebu?

Uvek smo otvoreni da saslušamo sve vaše probleme i primedbe, pružimo adekvatan savet i efikasno rešimo problem. Ukoliko imate primedbu ili ste primetili zloupotrebu, kontaktirajte nas slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected].

Saznaj više
Korisnička podrška

Kako mogu da otvorim novi tiket?

Novi tiket možete otvoriti u okviru korisničkog servisa Moj Mint. Postupak otvaranja tiketa je sledeći: Ulogujte se na Moj Mint korisnički servis, U navigaciji kliknite na Podrška, a potom na Otvori tiket, ili, Odaberite odeljenje kojem želite da

Saznaj više
Korisnička podrška
  • Comodo SSL
  • Mint Hosting je ovlašćeni registar za prodaju nacionalnih domena u Srbiji